الخميس 28-03-2024
الوكيل الاخباري
 

انهيار خطيبة مصطفى حفناوي بعد وفاته إثر خطأ طبي.. صور

الراحل-مصطف-الحفناوي-1597088431-0


الوكيل الاخباري - حالة من الانهيار أصابت مرام محمود، خطيبة البلوجر مصطفى حفناوي، الذي رحل عن عالمنا يوم أمس الاثنين، إثر غيبوبة تعرض لها منذ أيام نتيجة تشخيص خاطئ أدى إلى نزيف في المخ، حيث نشرت على حسابها الخاص بـ"إنستغرام" رسالة مؤثرة ومجموعة صور تجمعهما، لتودعه بها.

اضافة اعلان


وكتبت قائلة: "أيوة كنت لسة بحبك وهفضل أحبك لحد ما أجيلك الصبر من عندك يارب".

 

وكانت مرام قد أشعلت مواقع التواصل الاجتماعي في أول تعليق لها بعد دقائق من رحيل مصطفى، حيث كتبت عبر حسابها الشخصي على "إنستغرام": "أنا عارفة أن ده كدب وإن أنت كويس بعد إذنكم محدش يقول كده.. هو كويس أنا بس مش رحت النهاردة المستشفى.. قولت عشان مكنش تقيلة عليهم".

وأضافت: "كل يوم أروح النهاردة بس هروح متأخر شوية .. بدل ما نفضل هناك طول الوقت وحد يتضايق مني .. وأنت عارف إني معاك حتى لو مش بشوفك ومش في المكان أنت عارف إني موجودة.. فبلاش إشاعات هو كويس، وأنا رايحة في الطريق أهو.. أنا جيالك في الطريق وعارفة إن دا كذب، وإنك كويس وادعلوا يا جماعة متوقفوش دعاء مفيش الكلام ده".

 

انا عارفه ان دا كذب و ان انت كويس بعد اذنكم محدش يقول كده هو كويس انا بس مرحتش انهارده المستشفى قولت علشان مكنش تقيله عليهم كل يوم اروح انهارده بس هروح متأخر شويه بدل ما انا بفضل هناك طول الوقت و حد يديق مني و انت عارف ان انا معاك حتي لو مش بشوفك و مش في المكان انت عارف اني موجوده.. ف بلاش اشعات هو كويس و انا رايحله في الطريق دلوقتي و تفضله تقوله اشعلت ليه بجد!!انا جيالك في الطريق و عارفه ان كل دا كذب و انك كويس و ادعلو يا جماعه متوقفوش دعاء ربنا هيستجيب ولله
A post shared by مرام♋️ (@maram.mahmoud) on


المصدر: لها

اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة