الجمعة 29-03-2024
الوكيل الاخباري
 

بالفيديو .. دينا فؤاد تحتفل بعيد ميلادها

2017-06-07_17.51.25


الوكيل الإخباري _ شاركت الفنانة المصرية دينا فؤاد متابعيها عبر حسابها الرسمي على موقع التواصل الإجتماعي "انستغرام" مقطع فيديو لها اثناء احتفالها بعيد ميلادها وسط عائلتها وعدد من أصدقائها المقربين.

اضافة اعلان

 

وقد توجهت بالشكر لهم ولكل من عايدها من خلال تعليق ارفقته بالفيديو قالت فيه : "إلى جميع من ساهم في حفل عيد الميلاد، الأيام اللي بنعيشها بتبقى حلوة بالناس اللي فيها .. عايزة أشكر كل حبايب قلبي، اللي كانوا السبب في أني أعيش يوم من أحلى أيام حياتي، بجد شكراً ليكوا ربنا يخليكوا ليا ويديم وجودكم نعمة في حياتي يا أطيب وأجدع صحاب في الدنيا .. طبعاً عايزة أشكر كل حد قالي كلمة فرحتني في يوم عيد ميلادي، بجد أنتوا أهل وصحاب وسند ربنا يخليكوا ليا يا أحلى جمهور في الدنيا".

 

ولاقى الفيديو تفاعل كبير و انهالت عليها التعليقات متمنين لها السعادة.

الأيام اللي بنعيشها بتبقى حلوة بالناس اللي فيها 😍😍⁦❤️⁩ عايزة اشكر حبايب قلبي اللي كانوا السبب في اني اعيش يوم من احلى أيام حياتي بجد شكراً ليكوا ربنا يخليكوا ليا ويديم وجودكم نعمة في حياتي يا أطيب وأجدع صحاب في الدنيا 😍😍😍⁦❤️⁩ وطبعاً عايزه أشكر كل حد قالي كلمة فرحتنى في يوم عيد ميلادي، بجد انتوا أهل وصحاب وسند ربنا يخليكوا ليا يا أحلى جمهور في الدنيا ❤️⁩ @emanelassiofficial @ayaelassi @lanatawfeek @amal_shawki @batoularafa @enasskamel @zeinaa__abdelaziz @loulou_safwat @tomaelassi28 #dinafouad #birthday #happybirthday #moment #focus #friends #love #happy
A post shared by Dina Fouad دينا فؤاد (@dinafouad.official) on

 

المصدر : الفن 

اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة