الخميس 04-06-2020
الوكيل الاخباري



تامر حسني يضع شرطا لمن يريد مشاركته التمثيل بفيلمه الجديد -فيديو

77777



الوكيل الإخباري - كشف الفنان المصري تامر حسني عبر حسابه الرسمي على موقع التواصل الإجتماعي "انستغرام" عن حاجته لممثليــن جـدد وذلك للمشاركة معه التمثيل في فيلمه الجديد "مــش أنــا " .

كما أنه أشترط بأن أي شخص يجد أنه لديه الموهبة للتمثيل ان يختار أحد المشاهد التي سيضعها تامر لإعادة تمثيلعا علــى طريقتهم . 

حيث انه نشر فيديو يتألف من 3 مقاطع مختلفة وأرفقها بتعليق قال فيه : "مساء الهنا على احلى ناس .. باختصار انا هعمل casting على صفحتي هشجع الشباب من خلال فرصة تمثيل في مشهد مهم في فيلمي الجديد محتاج شاب و فتاه ،،،. هنزل ٣مشاهد من أفلامي السابقه اللي عايز يشارك يختار مشهد منهم يمثله و يصوره بكاميرا عاديه او موبايل و اكيد اصحابه هيساعدوه و سواء ولد او البنت هيمثل دوري في المشاهد و يرفع الفيديو علي الانستجرام مع هاشتاج #مش_انا ، معاكم من النهارده لحد ١٠ ايام و المشاهد هتتعرض على مخرجة الفيلم الأستاذه ساره وفيق و هي اللي هتختار".

 

مساء الهنا على احلى ناس بختصار انا هعمل casting على صفحتي هشجع الشباب من خلال فرصة تمثيل في مشهد مهم في فيلمي الجديد محتاج شاب و فتاه ،،،. هنزل ٣مشاهد من أفلامي السابقه اللي عايز يشارك يختار مشهد منهم يمثله و يصوره بكاميرا عاديه او موبايل و اكيد اصحابه هيساعدوه و سواء ولد او البنت هيمثل دوري في المشاهد و يرفع الفيديو علي الانستجرام مع هاشتاج #مش_انا ، معاكم من النهارده لحد ١٠ ايام و المشاهد هتتعرض على مخرجة الفيلم الأستاذه ساره وفيق و هي اللي هتختار
A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny) on

 

المصدر : الفن 

اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة