الثلاثاء 11-08-2020
الوكيل الاخباري



تامر حسني يكشف توقف فيلمه الجديد بسبب كورونا

syria-24-تامر



الوكيل الاخباري - كشف الفنان المصري تامر حسني من خلال منشور طويل عبر صفحته على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" عن مشاريعه الفنية الجديدة.

وكتب: "لكل حبايب قلبي الغاليين اللي بيطالبوا بحفله Online أنا شايف كل طلباتكم وبجد إنتوا واحشني اكتر".


وأضاف: "أولاً: بالنسبة لإستكمال تصوير فيلم (مش أنا)، أنا وقفت تصوير الفيلم من اول يوم حسيت فيه بخطر على الناس وقبل الحظر وقبل إعلان الدولة عن طلب عدم التجمعات فلا يمكن إستكمال تصوير الفيلم حرصاً على سلامة الجميع".

وأضاف: "ثانياً: أكيد اتعرض عليا حفلات Online من فتره بس الحقيقه أنا واخد عهد على نفسي في ظروفنا دي مش هعمل أي عمل فني ومش هغني إلا لو هيكون في فايدة مجتمعيه مادية ومعنوية، وحالياً في مفاوضات على حفلة Online هيتخصص فيها منا جميعاً ومن الرعاة الرسميين حصه كبيره من التبرعات للأسر المتضرره من وباء كورونا والاسر محدودي الدخل".


وتابع: "أما عن الاوبريت العربي (انت أقوى) تشرفت بالإشتراك فيه عشان هو عمل قومي محترم وليه هدف إنساني كبير بخلاف رفع الروح المعنوية والإيجابية ونشر الأمل من جديد ان العائد المادي كله سيذهب بالكامل لمتضرري وباء كورونا وجميع صناع العمل متبرعين بأجورهم بالكامل ولهم كامل الإحترام والتقدير وتشرفت بالعمل معاهم كلهم إنتظروا الأوبريت العربي (انت أقوى) خلال أيام إن شاء الله... وربنا يحفظكم ويحفظنا جميعاً".

 

المصدر: لها

اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة


اظهار أخبار متعلقة